CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 20 Oktober 2010

SpEsiES PeNcARi PASaL..

baiklah. hari ini aku si pangkat 3 pki line sampai 6 paku melakukan kerja terhebat dalam hidupp aku.. dah la 'susah' nak dapat prosedur nih~~ FUUH rase kenikmatan bila dapat wat prosedur nih iaitu~~ TARAAAA ''BED MAKING!" (si penukar cadar..) x penah2 aku dok dlm wad seharian keje aku hanya tukaq cadar ngn member Pusrawi yg lain.. pasai pa.. kerana terdapat sekelompok manusia mahu melakukan prosedur pling glamer2 jer.. tahu la ko budak kolej lain.. dah le junior pade aku... tpi silalah merendahkan diri anda.. hei! aku pon dulu2 mcm korg gak.. aku rileks jer wat keje remeh temeh nih... aku x kisah kalu ko nak aku tolong buat.. tpi cik kak! ko jgn la cube nak main2 order... dah la kerek lak tuh~!"err kak! katil belah sna x buat bed making lagi.. kat depan pon belum.. blakng ade lagi kot x buat..nanti buat la ek.." yg ko x buat ape.. serius.. velocity tngn aku untuk menghayun ke arah mukanya memg kuat! rase nak penampo free jer.. tpi aku sabor~! akibat ko spesen tuh aku leh sabor~!kalu dah mm tuh lah perangai, esok2 ko jadi staff nurse mcm mna lah.. goyang kaki arah org je lah keje ko.. ntah2 mai keje ke x mai pon x tahu la....sampai skrg muka mu ku kenang dlm doaku.. esok2 kalu ko keje kat tmpt aku.. ha.. aku nak perhati ko.. SIAP la!

0 ulasan:

Catat Ulasan