CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 21 Mei 2011

ayam,saya mintak maap!

haha rini memg super best!sbb aku kena magkit awai sbb ganti adik aku acap ak.a asistant penyembelih ayam kat umah aku so, pagi tadi aku ingat adik aku ade, tiba2 aik mana dia pih?? rupanya awai g dah kena pi USM pasai amik test komputer ujian memandu, HA! pastu bapak aku tanya.. 'OKE, Sapa nk tolong pegang ayam satni??" sume diam.. mak ngan ecah siap bagi opinion ag " ha.. ni papa, kak ena ada.. muka dia kental sikit nak sembelih2 nih hahahaha" aku pon kesian ngn bapak aku pon jdi helper la.. ngn kain batik aku redah jah reban mini bapak aku tuh.. ku nih seyes penakot ngn ayam.. haha kerana pengalaman kena patuk n kena kejaq ngn depa plus kena susu ngn angsa tokwan aku.. heh haish! BENCI"S" tau!
aku ngn x bersalah nya pegang lah ayam tuh.. bapak aku kata wat tak tau, hati2 ngn taji dia.. tibalah masa sembelih, aku oke g.. bila bapak aku soh lepas ja ayam, mak aih! terkejot pasai bleh mangkit kejaq aku hahaha aku gila ketaq tadi. haha besalah first experience selalu an aku just tarik bulu ngn siang*potong* ayam ja..
hehe x pa,



pehtu kami pi wat kenduri sikit2 kat umah tok aku yg comel lagi bergaya heh!

0 ulasan:

Catat Ulasan