CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 14 Oktober 2010

sAng MuLuT MANis

aku rase pelik bila tengok org pompuan yang der ramai boifren nih..hurm.macam ne la diorg leh handle.. sedgkan sorg pon kdg2 bleh rase nak hantuk pale.. ni kan sampai lebih dari 5.. hati diorg nih untuk 5 org soulmate ker?? terus terang aku ckp.. aku memg x de kpakaran nih.. iaitu "MENTACKLE LELAKI" haha. Bagus lah aku x der.. bersyukur pade TUHAN.Handfon sampai 2 ke 3 bijik.. kedit x kisah pon topup bebnyak.. n senang je kata dri mulut I LOVE U even actually dia x cinta pon kat laki tuh.. aku payah nak ucap benda tuh.. nak kategori diorg nih ape r.. SANG LONELY kott.. haha yang besh tuh x penah kantoi.. haaa kalu ade ijazah mentackle lelaki kat universiti.. manusia2 ni bukan setakat dpt best student.. DEkan pon bleh kasi..haha aku takut benar jadi mcm tuh.. nanti2 kita dapat boifren or bkal somi yang sme perangai mcm tuh bru tau~~
tapi an,, actually memg kelebihan dia r.. MULUT MANISS

0 ulasan:

Catat Ulasan