CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 19 Oktober 2010

Si AngkaSawan kAwin~ Errr...

aku pelik lar.. rakyat MALAYSIA ni bangga ngn si angkasawan tuh lebih2 napa ek? dulu2 mase dia ade kat luar bumi aku stilll respect ag.. kira cam bleh kte 'WOW' lagi lar.. tpi bila deh ade blik kat bumi terus aku dah x heran..maybe sbb ngn publisiti yg sngt mcm ntah hape2.. popular yg lain mcm.. nak ganjaran lumayan setiap kali wat ceramah.... tambah2 pasal kawin dia.. siap siar kat tv.. aku pon pelik... napa sampai beriya gila.. sedgkan angkasawan negara lain duduk kat negara diorg dlm keadaan biasa ja..cool.. hidup mcm org biasa.. x yah nak menunjuk2 sgt bagai.. seriusly for my opinion.. aku rse x patut diagung2kan sgt perkara2 yg mcm tuh..
hari ni 20102010.. ngah aku dok iron baju.. kuar lagi cerita pasal dia kat tv.. aku bukan jeles tpi rase mcm halahai... org luar ingat sape lah kahwin bgai nak rak..igt kan anak raja.. rupa2nya angkasawan ja pon.. nak bangge biar bertempat~ kekaguman aku terhadap mamat ni dah berkurangn... org rmi pon kata x der ape sgt yg dia boleh contribute utk negara.. tapi.. Still boleh kata dia nih dh masuk dlam sejarah negara.. its FINE! tpi bila kuar.. "perkahwinan angkasawan terhebat abad ini" HUrm.. pikir2 lah sendirik yer~!

6 ulasan:

emily@ h0ney'S berkata...

hey..mnekah story yg anda mau kabor kat ak tuh..?? psl bengang tuh.. ak xjmpe pon.. ak bru leyh on9 ni.. sbb lappy ak mogok sme ak... ni ak pnjm lappy ain sat.. huhu =(

emily@ h0ney'S berkata...

errr... thniah sbb da pndai tuka layout.. yey ^^

nuR ArEenA berkata...

haha si hanis nih! nak kena nih! haha delete sudah akibat rase kasihan jika dipublished~~!hehe

emily@ h0ney'S berkata...

ouh nooo!!!!!! skali skali kijam xpe... hoho ^^ xsempat ak nk bce...

nuR ArEenA berkata...

haha nanti ko x sanggup nk bce... haha! makian yg x pernah aku buat!

nuR ArEenA berkata...

hahaha mak aku pon bersetuju ngn aku~ haha

Catat Ulasan