CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 23 Oktober 2010

DEmAm ExAm! + aDik KEntAL

haish hari selasa ni aku exam.. ntah bende ape yg sampuk aku pon aku x tau~ aku mcm x heran jer.. kawan2 aku sume dah bace buku sampai abis kot.. haha tpi jenis macm aku memg study depan tv.. haha siap tengok stylistika siti nurhaliza ag.. ape2 ntah..aku layan jer..
walaupun aku nih x minat siti..

pueh jugak aku melalak lagu siti ari ni..
yer dah la aku bce pnyakit sinusitis~dlm otak aku ni siti ke sinusitis?? haha syle aku nih memg bace last minit la.. dri aku SPM ag.. haha patutlah mama suruh jadi doktor,tpi x bleh.. x per jdi nurse pon okke.. hahaha.. smalm aku gi kat sorang patiet nih.. dia beranak kat umah.. tpi baby dia memg comel.. dia kte anak dia yg umur 5 tahun tuh tengok dia beranak rileks jer.. sambil ckp " mama, adik dah keluar!" feh! hebat giler bdak laki nih.. esok besar dah x heran ngn darah bagai dh.. bleh jdi surgeon nh~!

4 ulasan:

emily@ h0ney'S berkata...

hoho.. blk kg kah...?? ^^

nuR ArEenA berkata...

hoho mahu balik tapi~~~ harapan musnah akibat hazemon! CIS!

nuR ArEenA berkata...

haha hodoh betul si bini datok K.!

emily@ h0ney'S berkata...

taw xpe...huuu =( klo dpt blk..syiokk wooo..

Catat Ulasan