CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 12 April 2011

giler "ASMARA 2"



aku ni manusia fanatik citer 'Asmara' x kira lah zaman bila, selepas citer nur kasih, nih lah antara citer melayu yg aku follow~ haha ngn pelakonnye yg amat romantik * tpi kalu somi aku, romantik sgt x mo lah..* shah jaszle, org kmpung aku Faezah Elai n MElati * nih aku x tau nma komersial dia ape, sbb aku x minat dia wahaha* aku suka ngn jalan cerita nih.. sbb rasenya jrg la melayu wat love story yg memg mcm nih.. selalunya tangkap leleh pastu agak poyo* maaflah penggemar drama tempatan* saya hanya meluahkan pendpat..heh~tpi sekang aku dh start minat amek port ngn citer melayu, maybe zaman dah berubah.. bkn lagi hero filem apek saiful, bukan lagi heroin asyik fasha sanda.. BGUS! satu peningkatan!itulah yg aku nantikan! haha n aku suka ngn sume soundtrack dia.. hehe.


sinopsis dia: Asmara ( ShahJaszle) dh x boleh nak terima kenyataan yg isterinya (Zahlia) telah meninggal dunia.time tue, Zaliya ( Faezah Elai) yg msih koma dikatakan meninggal dunia oleh bapanya sendiri iaitu Sahlan!*huh kejam pnya bapak*.Selepas tu, kehidupan Asmara x terurus smpailah dia dh berkahwin dengan Melati( *seyes aku x ingt nama dia*)..then sekang nih, Melati tengh ragu2 sbb dia pernah ternmpak Zaliya yang dikatakn mati tuh.. huhu.Melati sekang hamil 3 minggu. Zaliya yg dah sedar dari koma terus nk cari Adam hasil perkongsian hidup dia dengan Asmara dulu. Dia pun x boleh melupakan Asmara. Adam sekarang dalam jagaan Nek Mah(Fauziah Nawawi) sbb takut Sahlan datang kidnap Adam. Dlam masa yang sama Asmara pon masih teringatkan Zaliya.

Hurm itu jelah setakat hari nih.. nk tahu lebuh lanjut tnya terus kat director dia haha.

By the way, aku minat sgt ngn lagu Ada Band Surga Cinta dalam cerita nih.. heee

0 ulasan:

Catat Ulasan