CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 13 Oktober 2010

"HOT'"kan STORY

Rini aku banyak sangat mendengar cerita yang bukan2.. terlalu banyak sampai missed communication..aku STRESSED! a lot of work to do.. mase aku ngah dok dlam bilik wat keje td.. datang sorg minah kepochi.. tiba2 wat cam nak amik tahu jer pe aku ngn kwn2 aku wat..

then, satu persatu cerita dikorek oleh beliau..smpi je kat cuping telinga dia.. dia pon tarik kerusi pelan2 dok depan kitorg..pehtu dia pon bukak MULUT cerita pasai benda yang aku x tahu langsung, sedangkan kami yg involve 'PERKARA' tuh..aku dh start terkejot.. kalu bleh nak telan ADALAT rase!~ pehtu aku terpikir.. dia nih mcm saje jer nak meng'hot'kan benda2 sekeliling.. cara dia cerita tuh mcm tak leh blah..

sedangkan dia sebenarnye tak tahu ape2 pon tntg 'PERKARA'tuh.. musykil aku,well aku nak kembali COOL..

1 ulasan:

nuR ArEenA berkata...

jgn suka bawak cerita kalu ko sendirik pon x pasti...

Catat Ulasan