CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 16 Oktober 2010

JAmuan RAYE

jamuan raya kali nih merupakan hari kemuncak wat aku stlh for one week aku mnghandle untuk organisa jamuan raya.. YEAHH hari nih adelah yg dtunggu.. slpas ni TAMAT sudah RIWAYAT aku sebagai SI MONEY KEEPER.. cukuplah.. dah penatt ar kutip2 duit nih.. satu2nya jawatan yg aku x penah rase hingin nak sandg! well Alhamdullillah... majlis berjalan ngn lancarnya,, tpi der r bberapa perkara yg slack berlaku haha! n tak bape bnyak gambo yang diambil.. sbb busy so gambo nih bukan gambo sebenar~~menu ari ni = benda wajib ada time raya..

lemang sampai lbih bnyak~~ yer tau dah spe si penghabis! haha pehtu nasi tomato siti.. memg FEH! sdap giler.. aku suka.. tpi sayang aku x dpt sental dalca ngn kurma dging kat tmpt staff tdi.. huh! x pe~mase ngah event tdi bleh lak mc majlis tetiba soh semua tetamu layan diri, sedgkan KATERING x sampai ag.. HOOOO.. aku teruih nervous r,HAHA
aku nak ucapkan tima kasih kepada kawan2 yg tlibat secaar lngsung srta tidak langsung~ walau macm mana punn korg MEMG BEST!









































0 ulasan:

Catat Ulasan