CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 7 Disember 2011

beads kat bju kurung.




hurm jahit2 beads ni bukan baru ag dalam kamus hidup aku, family aku bile diorg tngok aku beli beads jer sume pakat cakap " alah, hangat2 tahi ayam jer tuh.." hahha memg betul pon! sekang ni ade 2 pasang baju kurung aku yg tergantung kat lemari tuh separuh jer beads yg aku sempat buat.. sume x siap ag.. mase aku form 5 aku buat kat lengan jer.. memg aku darah keturunan yg x der pakar jahit baju.. so buat jahit beads pon jadilah..sekang ni pon ngah belajar ngn housemate nak buat cemana design yg hardcore haha,ooopps stop pikir pasal beads jap tengok rizalman pnya collections!


mcm yg aku amik dri design rizalman ni, patch kan lace n buat beads,, hurm comelkan!i love rizalman! nk tmpah baju kawin kat dia rse, tp kesian nati sume my guest mase kenduri just mkn roti canai n mineral water je la ye hahah

ni pon cute!

nak buat kat jubah plak lah berubah angin hehe

n sekang gian nk pegang jarum n benang dah kembali.. mase bosan2 nih boleh lah buat.. sekang ni pon aku giat buat hand bouquet, hand made tau designed from fabrics... sbb housemate aku nih sume nak kawin, so save bajet aku buat hand bouquet dari fabric beli kat kamdar kain semeter 2 hinggit jer.. nak buat hiasan dalam umah pon bleh.. boleh gantikan bunga artificial yg dah berhabuk.. haha i told u artificial flowers mahal kot kat luar!
lebih kurang mcm nih but dis picture amik dri internet yg saya buat x amik gambar lagi hihi
next time nak cuba yg mcm nih, tpi kos dia mhl la..

chaiyok areena chaiyok!

p/s: tibe2 adik aku ckp hurm ye lah tuh hahha :p

0 ulasan:

Catat Ulasan