CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 27 Januari 2012

mahu handphone BARU!

yeah well, aku dah penat bekerja, so i need somthing yang memuaskan hati aku. so then, aku tengok barang2 sekeliling aku ape kah yag x lengkap.. tinjau pnye tinjau.. oke sume ade.. tibe2 rse cam ade missing..i mean terlepas pandang.. owch~~~ MY HANDPHONE BURUKKU! oh kesian aku panggil dia buruk.. actually dia lah banyak berbakti pade aku selepas hp aku dicurik mamat teksi kat kampung baru dulu haish! *rase nak bunuh dia* handphone aku nih dibeli ngn harga tadaaaaaa RM70.. :p standard untuk harga hp nk wat spare kol boifren kalu hp yg lagi satu rosak haha. BUT! hp nih sgt berguna bila, pt tetiba asystole or tertibe nk pronounced death sbb hp nih ade torchlight,sbb doktor n aku sendiri x de pen torch nk tegok mate dilate* that's mean pt meninggal dunia*




so, aku nk tukar yg bru. malas nk citer panjang aku pon g survey aritu. memndangkan aku x suka touch skrin kerana aku rase renyah;p aku pilih ini tadaaaaaa BLACKBERRY CURVE 3G..yEAHHH! aku plan nk beli samsung galaxy. memndgkan aku ni GANAS! dan "lemah lembut" aku x mau t samsung aku calar balar n banyak kali hang~ so dis is my choice! wait baby wait!



heeeeee mood nk suka suki...cari cute case untuk bb



cute kan? cm nak makn!
sori la actully bnyak ag cute cases yg nk share n nk upload. dan saya si pemalas,full stop!

0 ulasan:

Catat Ulasan