CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 15 Oktober 2010

~HAnDaLaN KEtuPAt~

pagi tadi aku kna tolong wat decoration's raya party .. so antaranyer anyam ketupat ngn ribbon untuk hiasan.. DAMN! sumpah aku x reti! haha then, aku mintak tolong ngn classmate aku mira syazwani.SEYES! aku memg salute! aku kagum gile td.. dalam mase sekejapnye keja deco siap! haha..
pehtu, aku pon soh la dia ajar... sampai 8 ketupat aku anyam x jadi,.memg x dok genetik pndi anyam kot dalam bdn aku nih~ well kali kesembilan! yah! INI DIA! aku dah hasilkan ketupat yang pertama selama aku hidup 20 tahun... yerr sungguh hina di situ.. T_T tpi AKU BANGGA! x de la malu ngn mak mertua nanti lps ni.. hehe



5 ulasan:

nuR ArEenA berkata...

usaha tanda kejayaan~ haha bukan mcm nina.. si perosak! haha

emily@ h0ney'S berkata...

nasib baek ak pndai anyam... ak xsehina kau lah.. haha.. maaf.. sye bgurau.. =)

nuR ArEenA berkata...

feh! betoi ka? ang masuk pertandingan anyam ketupat ngn mira la besok! haha

emily@ h0ney'S berkata...

xmau... xmau... kne ade bapak ak dlu.. die yg ajar ak wat ktupat.. sok bpk ak xde.. so ak xde smgt.. ngeh3..

nuR ArEenA berkata...

haha x pa2! papa zam kan ada

Catat Ulasan