CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 29 Disember 2011

rumah Idaman!*mood VERANGAN OKE*

saya ade target hidup.sekarang saya dah bekerja, ade gaji sendirik.. selain mahu berkahwin, saya mahukan sebuah rumah yang boleh menempatkan my family,im talking about future, memg suatu hari nanti saya akan melalui semua ini.. justeru, i got many ideas to do~termasuklah RUMAH IDAMAN SAYA, eventhough i know it will not be completely terjadi 100% , but through dreams it can be REALITY! lets get starting with dis,

1.aku x mahukan kehidupan mewah tahap ade banglo 8 tingkat samapai boleh naik lif..p/s: kalu adeorg nak bg bleh gak.hhehe
aku mahukan hidup sederhana.. rumah pon sederhana asalkan im always happy n bahagia. hurrm, percayalah ckp aku, dengan bajet yg betul kos yg murah , pandai cari material.. kita mampu mendapatkan rumah sebegini. RUANG TAMU



ha, dengan nih, aku pnye ruang tamu x delah kebabom mcm nih an.. siap ade wallpaper.. just to be nice. i think its romantik~!btw, aku ni pon selalu balik keje mesti nak relax, lam suasana redup n boleh memg wat aku mengantuk. hehe best!



ha ni plak, mcm gaya2 bollywood sikit warna dia, simple tpi cukup striking.. hurm nak wat bantal n langsir yg sama kaler boleh jahit sendiri kos x sampai RM60.. hehe try lah.!

2.katakan lah aku duduk di rumah yg sempit ruang terhad, aku memg memntingkan ruang dapur. aku x leh memasak lam keadaan sempit n sesak ngn barang2.oke, n aku memilih kaler white supaya ruang nampak luas n teratur,n aku memg nak ngelak ruang dapur jadi mcm nih~




so, why not kita tukarkan wajah dia.ting!



or mcm nih.



3. op kos la, the most important thing is bilik tidur aku, aku sukakan warna gelap dan suasana romantik. i hate orange, yellow, light greens in my rooms. no striking!



i want exactly like dis,AHH its perfect!

4. dan memg tabiat aku, kalu aku dok mana2 pon aku mesti tngok bilik air dia.. hihi kalu dpy bilik air kecik still bleh deco rite?!hihi mcm bawah nih. simple






bestnyer kalu dpat sume nih. I.Allah,doakan supaya Allah murahkan rezeki, AMIN kena kumpul wit dari sekang!YEAAY!

1 ulasan:

nuR ArEenA berkata...

alamak terkecik la plak gmbar dapor.. ERr sya mlas nk edit mekasih

Catat Ulasan