CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 22 November 2010

mungkin masa untuk berubah??~!

sejak bape hari nih aku stress dngn mcm2 tekanan.. aku pon x tau kenapa~~ aku sedih memnjang.. mungkin betul! aku melalui hari2 yg sukar.. sbab Allah sdg menguji aku serta adik2.. aku pikir, knapa ketika ade jer masalah,, bak kata " mengapa ada sang hitam bila putih menyenangkan".. aku rasa ada hikmahnya yg patut aku terima~~Aku rase mungkin sudah tiba masanya untuk aku berubah walaupun aku tahu aku x bersedia.. aku sendiri mencari ape hikmahnya.. aku mungkin akan berubah dr segi dalaman dan luaran.. aku patut berfikiran rasional.. aku mungkin bakal jdi" si penggemar baju kurung" dlm hati aku, mcm kata x bleh~ tpi mungkin itu yg terbaik bg senangkan hati'nya'...InsyaAllah kalu ini berterusan.. hahaha

0 ulasan:

Catat Ulasan