CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 27 November 2010

aku suka RUPERT GRINT!


dah bertahun gak aku ikut cerita si harry potter~ sebab penangan si aisyah my little sis ngn best friend time aku skul dulu, hanan.. dorang berdua memg die hard fan of harry potter.. by the way aku nih besa2 ja... dlam 3 org protagonist cita nih, aku pling minat RUPERT GRINT!or mostly known as RONALD WEASLEY aku suke dia sbb he's cool and funny.. kdg2 he looks so silly.. haha
manusia yang lahir pada 24 of August 1988 ni masuk thun ni usia dia 22 tahun la... x silap aku, dia nih kalu time lapang suka ride his own unicycle, kekadang suka drawing..yang paling x boleh blah.. suke main golf! haha..
dia nih org kata ade van ais krim sendirik.. so, dia penah buat joke, kata kalu x der keja esok2.. harry potter dh x mau kat dia nanti, at least van ais krim dia ade g nak tmpung kehidupan dia.. hahahaha berwawasan gila! masa kat set pengambaran pon dia rajin bawak his van untuk serve ais krim untuk kawan2 and krew2 production...
dan memg dalam watak RON WEASLEY dia takut pade spiders.. tpi memg dia ni sebenarnya disahkan menghidap arachnophobia~~ huhu sungguh x gentlemen.haha.

0 ulasan:

Catat Ulasan