CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 6 Disember 2010

SalAm maAL HijRAh..


Alhamdullillah dengan segala mcm cabaran.. Allah bg kita sekali lagi peluang untuk menikmati lagi kehidupan.. setelah setahun yang chalenging bg aku... bnyak perkara yang amat sukar untuk dilupakn..termasuklah cabaran akau sebagai pelajar dan pemegang amanat persatuan wakil pelajar kolej selaku bendahari..macam2 halangan.. tpi Alhamdullilah.. aku sentiasa berdoa dpemudahkn segala urusan...

SEKARANG masuklah thun baru dengan azam baru n aku pasti thun baru nih pasti akan bawak cerita n experience yg baru termasuklah final exam aku.. ngn hari garaduation yg aku nantikan.. bnyak benda yg aku aim.. termasuklah nak ade kereta sendiri, ade DSLR idaman aku.. ngn mulalah kehidupan aku ke alam pekerjaan.. feh! rase cuak pon ade.. segala yg aku lalui nanti atas tangan sendirik.. bukan org lain... x boleh parents nak backup.. SEMOGA AKU DPT TEMPUHNYA DENGAN BAIK .. AMIN..

ALLAH MAHA BESAR~

0 ulasan:

Catat Ulasan