CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 3 Disember 2010

MALAM YG memg cari NAHAS+MENGECEWAKAN


SERIOUSLY! aku memg x puas hati ngn farewell dinner.. mula2 aku x nak pkir sbb org lain yg beriya nk organize, tpi tup2! aku dah tau org akan akan tunding jari balik kat kat kitorg.. so embrassed! aku x penah tpikir aku akan hadapi party yg mcm tu rupe.. i dont care~! sape2 pon nak ckp.. cakap la..
aku sbenarnya selaku bendahari, aku rase serba salah yg amat! kutip duit semata2 nak makan, aku boleh terima la kalu that party x der decoration yg selalu mcm kitorg buat, its fine! tpi nih, x dpt makn! memg hangin la aku... dah la meja aku x dpt, aku ngn kimi si pengerusi, shirin si setiausahan emi ngn nitra boleh dok kat meja pendaftaran sambil tengok movie: ZOMBI KAMPUNG PISANG!
aku segan gile nak masuk mengadap semua org tpi org yang sepatutnya bersalah lansung x bertanggungjawab.. org yang mcm tuh patut kena tibai habis-habisan.. seorng yg ckup riak! semua benda yg kitorg buat nak kutuk.. tengok2 ALLAH bg balasan, amik hang! bukan setakat org kata makanan catering ko tu x sdap! tpi siap lauk ikan ayam student2 ni makn busuk dah basi! macm tu ke ko nak serve kat org.. balik menonong bukan nak tolong selesaikan semua majlis angkat kerusi ke hape ker.. ko memg selfish! buat keje bajet pro abis,, tpi satu habuk pon tarak!
aku pon nak mewakili pihak PUSNA nak memohon maaf kepada pelajar2 yg jadi mangsa kebuluran!sampai hati diorg buat mcm tuh kat kiter.. aku pon memg frust ngn ape yag berlaku.. next time jadikan ini pengajaran.. PADA ahli2 pusna.. aku bangga dngn korang, kiter x berganjak seinci pon even org bantai kita walau BUKAN KITA YANG BERSALAH! aku berbangga dengan hasil kerja kita bersama kat RESTORAN NELAYAN!biar org dpatkan rasekan perbezaan! sekian ! tq

4 ulasan:

G-Joy berkata...

sob2... aku lapar sampai arini... wa...

emily@ h0ney'S berkata...

btul... tringt kat RESTOREN NELAYAN... kte yg dok ikat reben kat krusi smpi tgh mlm.. that was really unforgettable... even penat.. tp amat bermakna! ;)

nuR ArEenA berkata...

aku tetiba rase aku sgt menghargai pa yg kita buat dulu even der org x pueh hati..
yibbit: aku x makn sampi esoknya aku balik kmpung kott! feh!!

emily@ h0ney'S berkata...

taw xpe.. kte much better dr die. bkn nk bgga.. but it's a fact! weyh.. ak tnye kak pinaz.. die pon mkn ala kadar je die ckp... sumpah ksian gler kat dorg... tp kte lg kasihan.. -___-

Catat Ulasan