CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 6 Disember 2010

P.mUngkIR J.ANji

herm korg der kawan yg mcm nih?? ak ade time skul dulu2 ade.. tpi x penah lak jumpa dngn org yang mcm nih kat time skang.. kat kolej... dah bnyak la org bcerita pasal dia nih.. seorng minah yg berwawasan dlm ape sja dia nak buat tpi, walhal HANYA LAH KATA-KATA..
buat nyer tidak.. hurm.. org kata "CAKAP X SERUPA BIKIN"!
amat kasihan sekali aku nih baru jer rpt ngn dia.. so, aku x tahu lak yg dia nih memg mcm tuh..then bnyak kali lah kata janji yg mcm2.. seolah2 impian aku nak nih jad kenyataan.. haha ayat x boleh blah an...yang best nyer dia nih x sedar diri yg org rmi mengelak dri dia sbbnya dengan perangai dia tuh... hurm dan memg tepat sekali!
AKU PON DAH TERKENA BNYAK KALI!! akhirnya pa sja yang berkaitan ngn diri dia.. aku buat x tahu jer lah.. sebb aku nih da lali ngn kate2 manis, masin, masam.. hurm lain kali bro, bile berjanji tuh sedar2 lah diri tuh ckit yer.. ~

2 ulasan:

emily@ h0ney'S berkata...

adekah DIA..?? haha.. xpe. klo dgn ak msti ak xmungkir jnji. esp bab JALAN2... gagaga

nuR ArEenA berkata...

haaaaaaaaaaaa cantikKK!!

Catat Ulasan