CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 10 Disember 2010

HABUAN+trAvel bersamA pElanConG HindusTAn

hari ni pasukan penyelidik.. PIKA, AMA, AKu.. kitorg tepaksa merantau ke SMK MAXWELL untuk membuat penyelidikan sensasi mengenai pelajar lelaki.. hurm padahal lintas jln jer dr kolej aku.. haha :) dalam semangat nak otw g sana.. kawan aku, pika dpat habuan istimewa.. iaitu tadaa "najis anjing" FEHH aku memg simpati giler la.. dia pon"menyamak" la kasut dia kat tanah belakang Dynasty Hotel.. sampai kat pondok pak guard.. pak guard nih plak tertido.. aku pon tegur..
"Assalammualaikum pakcik..tumpg tnya, boleh sya nak mintak kebenaran nak jumpe kerani x? kami dri Kolej bla....bla..bla...bla.."
pakcik tu pon jawab..
" ah .. Yeee... x de masalah.. masuk jelah suke hati korg x susah pun.. bla..bla..bla.." dia mengarut kitorg dah pndg satu sama lain.. aku dh dpt agak.. hurm mesti dia nih drug addict.. boleh sekolah bagi mcm tuh pnya pak guard.. memg actually aku x phm pon ape dia ckp.. tpi aku pon buat bongok jelah....
"x pe2 pak cik terima kasih"..
kitorang pon masuk nak g pejabat.. mak aih rse seram sejuk kott masuk skul nih memag bangunan batu zaman thap british.. bilik pengetua mcm penjara kott.. aku pon terus jmpa kerani.. then dia suruh dtg hari isnin. sbb pengetua x der.. soo, kitorg pon balik.. otw lalu kot jalan ipoh, ade segerombolan "pasukan" INDIA datang..diorg pon tnya direction g shopping centre.. aku pon kta paling dekat the mall..
dia ckp jalan mana yg dekat? pehtu aku pon kata la.. naik lrt dekat la.. then dia ckp.. x mo2 nak jalan kaki.. sumpah! diorg nih x der duit.. so, aku pon terasa nak jadi tourist guide diorg.. jalan lah diorg ikutt aku...dah smpi ikut aku.. ngan mengah nyer aku pon tunjuk tu la the mall..aku ingt nak ckp terima kasih ker.. "sua2" ckit ker haha.. rupanya.. benda last yg dia ckp.."MALAYSIA IS QUIET HOT HA.."

0 ulasan:

Catat Ulasan