CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 5 Mac 2011

Hari UNtuk BERSABAR~


hari nih aku der janji ngn kwn aku dari seremban.. nak teman dia g baiki lappy dekat area low yat ngn plaza imbi. kawan aku nih beli lappy jenama **** dekat ngn pc fair kat melaka.. kesian gak aku ngn dia sbb x samapi seminggu dia pki lappy dia x boleh jalan.. dia memg pnyabar gile lah....sampai jer dia kat depan aku, aku terus bwk dia jalan kaki ke times square sbb kami berdua 'rajin' x nak naik monorail .. yeah.. berpeluh satu bdn smpat jugak lah perkenalkan penjara pudu yang bersejarah lagi jelita tuh.. then, dia dengan bersabar nyer berjalan lagi .. sampai dekat satu plaza yang memg mcm x 'hidup' aku pon kate jom blah we, bukan ade org pon.. so dia ikut jer.. jumpa mak guard plaza tuh teruih tnya mana satu plaza imbi, i thought plaza imbi is the same as plaza low yat..


so kitorg pon gerak lah gi sana.. sampai kat plaza low yat. punye lah rmi umat manusia.. aku pon agak sakit pale, malas nak terkial-kial cari syarikat 'keypoint' entah pa mende ntah.. terus jer tnye kakak promoter celcom. dia ckp plaza imbi nih dah x der org niaga kat situ.. so aku sbr lagih.. then kitorg kuar terus dari low yat ngn perasaan mendidih. tnye jer lagi mana PLAZA IMBI NIH???!! rupenye kat depan mata.. apa lagi.. cpt2 lah aku ngn dia gi tengok mne si pengusaha keypoint yang x berdedikasi tuh.. pegi2 jer kedai plak tutup.. hati aku bukan takat mendidih, tpi mcm nak terbakar dah! aku terus ckp ngn kwn malang aku tuh we, camnilah kita pi times square rehatkan fikiran.. nak borak2 lame pon aku dah x der mood..




p/s: kepada kawan aku yg malang tuh, bawak bnyak bersabar yer. nasihat aku, bila jumpa org syarikat keypoint tuh, kasi sikit 'hadiah' kat dia ..x pa solat bg hilang panas hati tuh..

kawan malang aku tuh pon pulang dngn rase x puas hatinyer.. aku poon tumpng sedih. tpi kena lah bersabar~~~!

0 ulasan:

Catat Ulasan