CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 10 Mac 2011

Ayah dan Ibu~!




this one untuk dedicate to my parents~ En.Rahmat dan Puan Zaharah..

heee first off all, i wanna say that betapa bersyukurnya ena dapat parents mcm mama n papa, both of u cannot be replaced by anything~! ena sayang sgt2 mama n papa, ena phm segala perkara yang dituntut dan diajar adalah utk kebaikan ena sendi
rik.. I.Allah ena akan manjadi anak Qurratul A'yun.. seperti mana yg mama n papa impikan.. terima kasih sebb menentang habis2san tentang penglibatan sye masuk ke dalam bidng muzik.. kalu x ntah hape jadi ngn sye pon x tau.. AllahuAkbar , Allah lebih mengetahui segalanya.. terima kasih sbb selalu bertegas dengan sye menutup aurat sebaik mungkin even kuar setapak dari rumah pon dah kena baling barang kalu just kuar pki kain tutup kepala jek.. yeah! ketegasan tuh penting. terima kasih sbb selalu kejutkan sya kalu saya terlena *tidoq mati* pasai lambat solat subuh. tendangan pintu yang sama dengan kuasa veto yang dikeluarkan oleh ultraman itu amatlah mengejutkan.. * seb bek x kena *cardiac arrest*
..terima kasih sbb mendesak saya sehabis daya masuk ke sekolah agama.. jika x entah ade iman atau tidak dlm diri sya..
..terima kasih sbb peduli saya berkawan dengan siapa..soal selidik itu penting! peduli hal mkn minum sye, terima kasih sbb selalu amik saya kat station bus tiap kali balik.. x pa2 lepaih nih bkl ade keta sendirk.. terima kasih sbb jge saya sakit dan senang... terima kasih papa yg selama ni bnyak duit broadband ena.. terima kasih sbb perkenala\kan ena dalam k
erjaya jururawat, walaupun memg thp karma x penah mint bidang nih.. tpi alhamdullillah ia sangt berguna.. terima kasih sbb selalu doakn kesejahteraan ena..
Sesungguhnya, anda berdua adalah anugerah terhebat yang dikurnia
kan Allah.. terima kasih kerana membawa saya berjuang ke jalan JANNAH~ love u both!

0 ulasan:

Catat Ulasan