CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 23 April 2011

NOSE CHAMBER!


haha satu benda baru yg aku dpat sepanjang aku pektikal kat PUSRAWI dengan julung2 kalinya aku bru dengar pasai guna peak flow meter pki nose chamber haha Benda ni start bila hafizuddin yg dok test2 flow meter tu tanpa mouth piece* style!* pastu geng SHENIOR sume dah start excited nak try termasuklah aku,haha tibe sume lumba sapaa yg pling highest score utk peak flow. YEAH! sume try .. tibe2 si shirin try. wanita ini terkenal dngn penyakit asma dia. haha ! dengan malu2 nyer dia menerai.. 100 jer?? haha sume gelakkan dia hahaha tibe2 matt ***** pon bersuara :" huh! ko tengok aku hembus kot hidung je pon .. hhaaaa pki nose chamber pon lebih tinggi kot drpd ang! haha " haha aku gelak sampai kuar air mata haha
pastu ade suara sumbang" huh! bukan setakat nose chamber! pki kentut aku pon lagi tinggi" hahaha

2 ulasan:

shazreena myeor berkata...

weh tu percubaan ptama!
kali ke-2 ke-3 aku dpt 200 okayyy

nuR ArEenA berkata...

yeah! ini lah watak sirin dalam citer saya hahaha

Catat Ulasan