CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Isnin, 11 April 2011

cari DURIAN!



hah! aku lapaq durian! mengidam giler~~~thp kalah wanita hamil. heh. aku mahu durian! haha dengan perasaan yg membuak2 nih aku gi gak redah seluruh chow kit nak cari durian murah dan sedap mcm tok wan aku punya.. FEH! banyak betoi pilihan... yahhhh! last2 pusing pnya pusing aku jumpa gak ngn durian idaman.. haha pa gi... cekup la habaq ang! 4 biji rm10.. plus pakcik bagi rasa durian kampung 2 biji free.. FEH! terubat kerinduan aku dowh!

aku angkut gak ngn dorg kawan aku.. kami mai pki nek moto angkut dua kali.. balik pi angkut sampai 3 org nek moto! dahsyat! dulu aku dok kutuk ngt kawan aku yg dok nek moto 3 org. hari nih memg aku naik sungguh la DEMI DURIaN! x penah aku naik moto bahaya mcm tuh.. haha org tengok pelik jer.. seb bek kawan aku shahida kecik ja org dia.. mcm superman dah aku rasa td. balik je rumah, hah bantai suma durian smapai habis ngn yuni, pika, ain, n sibah haa. bak kata org tengok jer muka anak dara tpi suma hantu durian. haha

0 ulasan:

Catat Ulasan