CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 15 Januari 2011

PeRLukan RUANG untuk BERNAFAS!~


ntah napa, rini aku terasa lonely maklumlah selalunye umah aku ramai org.. tetiba sume orng balik kampung tinggal bpe kerat jer.. huhu well,aku sekang nih ngan berat otak sebab aku bnayk assignment yang perlu dihabiskan aku bleh kata diri aku stress, dok kat wad pon dah makin bnayk tanggungjawb, dah x bleh nak berleha2 dah.. skang nih, dlm pale otak, aku fikir nak g bercuti nak tenangkan fikiran.. nak pegi jauh2 dr KL yang penuh ngn masalah yg x penah2 nak selesai.. BILER LAH NAK ABIS SUME NIH????? aku pening pale ngn research yng bru nak maju ckit tpi x habis2 ag.. presentation ECG! feh sume rhythm nak kena terangkan..aku pon dh x sbr2 nak letak jawatan jdi bendahari PUSNA dah penat dah aku.. yg pasti lepas ni aku kna tukar name.. bukan AREENA SI MONEY KEEPER lagik.. aku dah x der tmpat nak berehat dah.. yang aku perlukan adelah berserah pada ALLAH je lah supaya dipermudahkan perjalanan hidup aku.. pejam celik, pejam celik rupanya dah nak separuh abis dah bulan januari .. kena tempuh lagi 5 bulan.. pehtu nak kena prepare mental & fizikal nak keje.. aku plak plan nak keje kt hospitl penang.. aku dah refer bape org2 yang penah keje kat penang.. Hospital Besar Penang tu kalu aku dpt keja kat situ maunya aku boleh kurus kedeking mcm si liyana jasmay.. huhu aku dah berdebar rasenyer nak tempuh sume tuh.. huhu x lama lagi bermula lah kehidupan aku yg sebenar~~~~

0 ulasan:

Catat Ulasan