CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 19 Januari 2011

Pelupa + TUnjUk BagUs!

herm anyway aku nak cerita bab kedekut ilmu. aku der kawan yng mcm nih.. bape hari lepas, aku nak mintk soft copy nak tengok xment dia untuk rujukan shj.. tpi dia bg alasan mls nak bukak laptop.. aku memg rase nak penampo je dia.. bile susah x pe mau cri aku.. lepas tu, dia nih memg anti pada kawan aku nih la kan.. sebab kawan aku nih anak emas seseorg yang hebat bab nursing nih.. pehtu dulu2 dia kata yg kawan aku nih kedekutt ilmu semua bab nursing's slides ade, then aku tertengok kat dalam pendrive dia.. ngn 'x malunyer' dia pon dah mintak kat kawan aku, segala slide nursing yang ade.. dia memg, pntang org lebih sikit dah dengki.. semua nak buat dia tunjuk hebat + bagus tpi malang,x semua org nampak dia terbaik..termasuk lah aku.. hurm.. lain kali jgn ckp or yang lebih sedagkan ko pon sama jer.. then, satu hari dia nih kena complain sbb buat kesalahan kat dalam ward.. sebab pelupa.. medikolegal konon.. aku pon cerita yg org complain.. tpi besalah.. org x bleh terima kesalahan.. pasti bajet dia baguss.. aku bikan lah nak tuju benda nih pade sesiapa... tpi siapa makan cili terasa lah pedasnya.. x per2.. kita ade lagi peluang nak tunjuk sape lagi hebat.. aku bkn dengki but it seems i hate this kind of girl! SORRY . full stop!.

2 ulasan:

Nur Syazwani Adnan berkata...

wowowow... 'hot'nyer rina.. marah, nampak.. huhu.. hurm, memg slalu jumpa org2 cam ni kan ? dari bgku skolah lagi.. ingatkan, makin dewasa, makin matang, xde dah childish2 cam ni... tapi makin banyak ade ah.. =_=". so, kita jadikan mereka2 ni sbg cermin tuk diri kita.. sabar yea rina... :)

Unknown berkata...

orang camni selalu ada mn2 ja kan? mcm agak menjengkelkan ja~

Catat Ulasan