CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 5 Februari 2012

MELEPAK DI TAIPING


my big love x jdi, oke fine.:p
assalammualaikum to all readers,

hye dah lama im not sharing cuti2 malaysia aku kat korg. WELL IM BUSY WOMEN~! but everyday asik kata bosan2.. haha but im glad at least i got time for myself~! last week, my mom suddenly tnya napa x mintak cuti for dis week? aku tertanya kenapa kita nak g mana2 ke? phm2 saja lah life as a nurse memg susah. kalu nk dpt cuti kadang dpt kadang jangn mimpiLAH!tambah2 my beautiful sister ckp Orang SINGLE MINGEL x kawin lagi kene wat double shift! WOW~! aku x leh imagine actually cmna lah aku leh thn ngn jadual kerja yg lari dari kehidupan normal org lain.tapi aku amik cabaran gak REDAH JER~

oke back to the story, my lil sis aisyah went to taiping for amal kebajikan untuk anak2 yatim kat RUMAH NUR KASIH,ULU SEPETANG.adik aku si berhati mulia nih melakukan keje2 charity kat sana. bagus lah. gud experience for her haha. disebabkan dia super manjalitis so, kami g amik dia kat sna even dia xtually naik trip with the bus!




so kami pon cadang jom berjalan2 kat Taiping, mula ingat nak masuk ZOO TAIPING. tpi kesuntukan masa~ mase dah nk petang. Mak sya ckp kalu lambat susah nk dpt tmpat kat RESTORAN MAK JAH MEE UDANG ~so papa kata jom kita berhenti sini, relax2 dulu.. haaa kitorg beli aiskrim. turun je dari keta MADAM ZAHARAH terus melulu g pakcik aiskrim. hahaha.ayah saya dipantangkan mkn, kerana diabetes,haha cian..


mama je dapat papa tak payah~! hehe cian


they are so sweet couple. hopefully aku akan jadi mcm mereka with my future hubby.AMIN!




baju saya dihembus angin taiping~~~~~~~~~




adik aku BESAR pade aku.



tibe hujan~! adosh!

pastu kami semua pon berangkat ke MAK JAH MEE UDANG~ perjalanan x jauh pon.. ka kula sepetang amik mase dlm 15-20 minit camtu samapi jer sana.. OMAIGOSH! rmi giler org, so we have to wait utk take turn. Makna kata kena berebut meja we~ first come first serve.Memg super duper ramai!kami tunggu ngn penuh sabar!



at last kami dpt jugak tempat.. hehe MENU PLEASE!

mama: mee udang special
papa: mee goreng udang special
me : mee udang special
ecah: koay teow goreng udang special
acap: mee goreng udang special + nasi goreng udang special
air :2 orange juice 3 sky juice
TOTAL : RM72.00
yer, kami sekeluarga makan macam gergasi~ haha




yummy!



udang banyak pade mee.sori aku x upload gamba mee kerana sgat excited melihat udang haha






haaaa sume makan mcm nk kejar org dhsyt2~! pastu ingat plan nk g picnic,tpi malam dah then adik aku hebat main lagu dengkur dalam keta akibat letih so kami pon pulang. ti aku jalan aku upload ag. bye guys.love

1 ulasan:

anaksipot berkata...

areena dah gemuk..tak sama mcm time unisel dulu..hahaha

Catat Ulasan