CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 4 Disember 2011

rumah KITA!


hehe last week, aku turun kl mahu berjumpa dngn EN.H sebb dah berbulan x jumpa.. so then,kitorg melepak kat low yat kononya nak survey harga lappy idaman
for my little sis ,ecah.. puas survey punya survey then kitorg terpikat ngn one of the LUmix camera, dah lama dah pon keluarannya, tpi that day tibe2 minat n nampak camera tuh lebih flexible nak dibawa banding dengan DSLR.. more to practicle.i like!


pastu perut aku dah bebunyi mngalahkan stereo, aku pon ajak en.H g mkn kt times square, mula aku nk mkn kat johnnys pnya mata melilau kot2 ade dak johnny's restaurant tengok mcm x der, nampak old town, makan je lah,, asal ade nasik haha aku memang lapo giler2.. dah selesai makan baru nmpak johhnny's kat depan old town! CISSSS!!! aku pnya tingin nk makan steamboat dngn dia, oke lah aku kena balas dendam pekena steamboat kat penang je lah... suddenly my dear MR.H berhnti kat satu kedai yg menjual puzzle, dia boleh buat mcm2 jenis puzzle,kitorng nak beli satu, My dear Mr.H suggest bli rumah sbb siapdesign ngn ade lampu oke.. then kitorg dngan mood bertungkus lumus buat design rumah tuh. hurm peningg gak la.. but ini lah hasilnya!

tadaaa!

p/s:tq my dear HAFIZ sbb thn dengn kerenah saya,hihi

0 ulasan:

Catat Ulasan