CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 2 Ogos 2011

kesilapan pade hari pertama PUASA! CIS!

semalam aku melakukan perkara pling mangkuk dalam hidupku semasa menjalani ibadah puasa.. tengah semua org (ahli family) bersemangat nk bukak pose dengan juadah yg setaraf hotel lima bintang... *ehem beli kat bazaar jer* hahaha tambahan pulak first day bg mereka sang lelaki yg mana penah ganti pose.. maybe perasaan bukak pose tuh lebih meluap2 drpada aku yg berhari2 ganti posa.. haha dengan sume ngah ready kat meja makn dan wajah yg excited.
lalu, aku membuka periuk nasi .. jeng2... "MAMA!!!! NASI X MASAK!!! ENA RASA DAH TEKAN TADI??!!!" satu meja senyap sunyi *bunyi cengkerik*
adik laki aku ngn muka seperti adiputra kl gangster pon menyibuk nengok,...
"haish apekah?mcm mana nk bukak pose ni? lapaqqq dah nih!"
aku berdiam diri .. mak aku blh senyum2 n... jari telunjuk aku menunjukkan murtabak si acap nih beli tdi... haaaaa murtabak ada.. kita mkn murtabak la na... hhehe *cover line..* ini lah hari bersejarah aku sepanjang masih bergelar anak dara nasi x masak pade hari pertama berpuasa! HUARGHH!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan